• (050) 667-12-05, (050) 312-08-28

Каротажник - Каротажний підіймач використовують під час спуско-підіймальних операцій на свердловинах.
З його допомогою прилади опускають на глибину до 7 000 метрів!.

ОСНОВА, КАРКАС: морський 20" - футовий контейнер б/у.
ЗОВНІШНЯ ОБШИВКА: стіни – металевий лист, товщиною 3 мм, приварений до каркасу контейнера, дах – залишається з морського контейнера. Зовнішній колір вагон-будинку – білий.
ПІДЛОГА: днище підшито оцинкованим листом, відділ оператора - гідроізоляція, утеплювач в рулонах «мінеральна вата в рулонах», пароізоляція, покриття: ламінована фанера, товщ. 21 мм поверх покрита рифленим алюмінієвим листом, товщ. 3 мм, силовий відділ та відділ з лебідкою – металевий лист, товщ. 4 мм.
СТІНИ: відділ оператора - гідроізоляція, утеплювач в рулонах "мінеральна вата в рулонах”, товщиною 100 мм, пароізоляція, облицювання: ламінована фанера, товщ. 12 мм, силовий відділ та відділ з лебідкою – без утеплення та внутрішнього облицювання. Бокові стіни та розпашні ворота контейнера у блоці з лебідкою оздоблені на половину висоти алюмінієвим рифленим листом, товщ. 3 мм. Перегородка між силовим відділом та відділом оператора – шумоізольована.
СТЕЛЯ: відділ оператора - гідроізоляція, утеплювач в рулонах "мінеральна вата в рулонах”, товщиною 100 мм, пароізоляція, облицювання: плита OSB, товщ. 10 мм поверх покрита оцинкованим листом металу, товщ. 0,45 мм, з полімерним покриттям білого кольору (RALL 9003), силовий відділ та відділ з лебідкою – без утеплення та внутрішнього облицювання.
ВІКНА: металопластикові, 600х1000 мм, п/в (у відділі оператора) – 1 шт.
ДВЕРІ: вхідні – металеві, розм. 700х1900 мм, з врізним замком, дверним доводчиком, вмонтованим склопакетом, розм. 500х600 мм – 1 шт..
ВЕНТИЛЯЦІЯ ПРИМІЩЕНЬ: приточно-витяжна, витяжний вентилятор, кондиціонер системи спліт.
ЕЛЕКТРИЧНА ЧАСТИНА: підключення вагон-будинку до електромережі здійснюється через ввідний роз'єм 220 В.
Живлення вагон-будинку:
220 В – від зовнішнього джерела живлення або від дизельного генератора (надається покупцем),
24 В – від встановленого у підіймачі двигуна (надається покупцем).
Для підключення вагон-будинку до зовнішнього джерела живлення 220 В передбачений переносний змотувальний пристрій (надається покупцем).
Монтаж електропроводки 220 В зовнішній, в ПВХ-коробах.
Монтаж електропроводки 24 В скритий, в гофрорукаві.
Електропровід ШВВП 3х1,5 (розеткова група), ШВВП 2х1 (освітлення), з подвійною ізоляцією.
Освітлення, вимикачі освітлення, розетки, р/щит з автоматичними вимикачами.

© ПрАТ «Компанія Кобзаренка», 2020
Joomla Templates by Joomla-Monster.com